Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Eläköön elämä

Mä oon suuuperpahoillani, etten oo kirjottanut aikohin, mutta mulla on ollut ihan kamalan hirveä kiire ! Kouluun palasin pari viikkoa sitten, ja loppu loma ja viikonloput ollu nii täyteen buukattuja, ettei oo ollut aikaa ! Tänään päädyin jäämään kotiin, ku mulla ei ois ollu ku kaks periodia, yks enkkua & yks P.E:tä. En oo kyllä mtn hyödyllistä tehny, pääasiassa lukenu yhtä kirjaa jonka lainasin Emmalta, ihan kauhean hyvä ja koukuttava !

Anyway, ihan okei olla takasin koulussa, yr12 ja on rentoa !! Haha, vaan viittä ainetta, eli hyppäreitä all the time, kaikkina muina päivinä paitsi perjantaina :) aineina HHD, P.E (UNIT 1 & 3), English ja Art yay. Meillä on myös oma huone, jossa hengaillaan välkillä & hyppäreillä sekä sellanen oma valkonen t-paita & kohta jumpperit! Tykkään hirveesti tosta P.E ykkösestäkin, koska siin on mun lempi opettaja & saan olla mun yr11 kavereidenkin kanssa:)!

Loppulomalla matkustin vielä kaks kertaa, Brightiin camping & Torquayaan beachille with friends ! Oli tosi kivaa kummassakin paikassa, Brightissa kiivettiiin muuten Victorian korkein vuori, sellanen melkeen 2000m ja voin kertoa, että se oli ihan tappo ! Torquayassa oltiin vaan yks yö, mutta talo oli tosi kiva, ranta lähellä ja seura mitä parhainta. Oltiin tyttöporukalla liikkellä, plus Fin & Brad, mut Brad on aika lailla yks meistä tytöistä haha. Ajeltiin sinne, mä menin Laurenin autossa ja no... meijän paluumatka päättyvähän ikävästi ku Lauren sai sakot siitä et sillä oli P-platerina liikaa matkustajia ... Mutta ! Mahti reissu anyway(;

Viikonloput mä oon viettänyt lähinnä Yeassa, uinut paljon Yea poolissa, kemuttanut välissä ja käyny Brooken kanssa järvellä. Mun omatunto soimaa kun en oo ehtiny näkemään Sorayaa paljon yhtään,ja Iidanki näin vaan vilaukselta Willillä:( Noo, kohta ainakin toiseksi mainittua neitiä nään kolme viikkoa kun matkustellaan ympäri Australiaa yhdessä, cannot wait !!

Tänä lauantaina oli siis Troy's 18th/Rhi's 19th & Going Away party Yea Pubissa, ja jatkot missäpäs muuallakaan kuin Deanilla ( en tajuu miks se talo on niiiin kaukana....) aaanyway, oli ihan kivaa, paaaaljon porukkaa & draamaa myös.. Sunnuntaina Brooken kanssa järvelle, oli parasta ikinä, niillä on fastboat & biscuit sen perään ja mentiin niinniinniinniinkovaan ja mun niska kuoli, mutta oli parhautta ! Sunnuntaina kävelin Brookelta kouluun, oli rentoa kun piti herätä vasta 7.30 ja kävelin koululle, minne matka tuntui tappavalta, vaikka ei se oo ehkä ku kolme kilsaa, mutta kuumuudessa, huhu... Niin, ja Dean asuu sitten vielä koululta kilometrin verran..

anyway, palaan kirjani pariin, pian ottelen kuvia noista jutuista mistä Sonja & Lotta pyysi (: see ya loves !

I just came to say Hello.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti