Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

sunnuntai 8. toukokuuta 2011

SAFARI KUVIA

Eli täs ois kuvii safarilta, järkkä kyllä kusee hehe! ps. klikkaamalla saa isoks !:)


Pakollinen Bondi-beach pose ;)



mun raksut Teta(USA) ja Manue(Ranska) Sydneyn satamassa :)


se lintu joka kävi mun ja Maevan kimppuun!



meizi ja Steffi(Saksa) auringonnousussa(:



Maeva (Ranska) ja Steffi(Saksa) ja minä kuumina jätesäkeissä!



auringonnousu



se siisti kuivain !



kajakointi !



siinä komeilee mun mustelma !


riutalla Steffin(Saksa) kanssa!



jätesäkissä ;)



Ai miten niin kastuttiin haha? Steffi(Saksa), Marina (Brasilia), Pat (Itävalta) ja Teta (USA)


Seaworld !



Poikina ;) Aino(Suomi) meizi, Maeva (Ranska), Steffi(Saksa) ja Iida (Suomi)



Ryhmäkuva meijän bussin edessä. Mä oon tuolla Larsin alle lyhistyneenä.


Whitehaven Beach :)



Steffi(Saksa), minä ja Emma(Tanska) Whitehaven beachilla.



Isä olen täällä maailman toisella puolen.



Sydney :)



äiti syöpölle kuva namiruoasta :)


barramundi ja nami hedelmii ! jajoo ne tunki ne samalle lautaselle haha.



Krokoi bongaileeen med Maeva(Ranska) and emergency ponchos !;)


Steffi(Saksa), minä ja Maeva(Ranska) siinä tylsässä sademetsässä.



meijän speedo-pojat hahahah. Jonas (tanska), Jon (Ruotsi), Oscar(Ruotsi) ja Fred(Tanska)



Steffi(Saksa) ja minä lennolla Alice Springistä Cairnisiin. I love her<3



Alice Springs.



minä ja käärmeliero



Emu, meizi and Marina (Brasilia)



Mun lemppariranskikset Manue ja Maeva in front of Uluru !



Teta(USA), Pat(Itävalta), Manue (Ranska), meizi ja Marina (Brasilia) sen jonkun solan edessä, lähellä Ulurua.



Suomi-tytöt Sonja, Iida, Aino & Kreeta Kata Tjutalla:)



Patricia (Itävalta), Marina (Brasilia), Steffi (Saksa) & Teta (USA) Ulurun campgroundilla !



Minä ja Maeva (Ranska) ja vaiharikilot jossain keskellä ei mitään :)



Saavuttiin Northern Terratoryyn !



Paljon oli tälläistä maisemaa, keskellä ei mitään.


Cooberpedy


Minä ja Maeva (Ranska)@ Kings Canyon



Gladstonen vankila, Pat (itävalta) ja Sho (Japani)



King Canyon ft. Lars (Saksa) ja Iida (Suomi)



lounastauolla, kaikkien piti tehä sadfacet mut pat ei tehny haha :) Patricia (itävalta), meitsi och Maeva (ranska)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti