Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

tiistai 5. heinäkuuta 2011

Home, home, where I wanted to go.

Oon Suomessa. Ja mulla on kauhee koti-ikävä melkeen joka päivä, vaikka oon tosi kiireinen. Niin siinä sitten kävi, että vaikka mun viimeisimmät bloghikirjotukset oli tosi innostuneita siitä, että oon menossa Suomeen, niin kun se vika viikko alkoi niin mä päätin etten mee yhtään mihinkään. Vikalla viikolla olin vaan koulussa, perjantaina pidettiin mun going away Leisalla ja lauantaina näin pari nuorempaa kaveria ja oli perheen kanssa lounas ja kävin ridaan Bougin. Sunnuntaina itkin lentokentällä ku vesiputous, oikeestaan koko matka Sydneyhyn meni itkien. En haluu mennäö yksityiskohtiin sen enempää, koska ne on kuitenki aika henkilökohtasia asioita, mutta sanonpahan vaan, että Leisalla mun partyt oli niin taatut Yea tyyliset, ja mun rakkaimmat oli siellä, ei ois voinu olla parempaa :)

Suomessa mulla on pitänyt kamalaa kiirettä, kun on pitänyt nähä kaikkia :) Sannin kanssa oon ollu toosi paljon, ja perjantaina suunnatiiin Hankoon käymään Hangon Regatassa ! Oon opuuhaillu meijän koiranpennun, Hugon kanssa paljon ! Salla oli viime yönä täällä, ja tänään olin keräämässä paskaa ja olin sit Matiaksen ja Rikun kaa rantsussa ja huomenna jälkimmääisen kanssa snobigolffaamaan =)

Mun elämä ois täydellistä, mutta tää ei oo Australia ja mä haluun takasin kotiin.

3 kommenttia:

  1. No minä jo ihmettelinki vähä lukiessani noita sun viimeisiä postauksia jossa olit jopa vähän "innostunut" palaamaan Suomeen. Tottahan se on että takasin Australiaan haluat, ehkä sulla on siihen mahdollisuus vielä? :)

    -lukijasi riina :)

    VastaaPoista
  2. Noniinpä, mitähän taas ajattelin ... Mun hostsisko ja serkku saa lentoliput niiden 18-vuotis synttärilahjaks eli ne olis tulossa kahen/kolmen vuoden päästä, mä ite ajattelin mennä takas lukion jälkeen :)

    VastaaPoista
  3. http://wwwjust-my-life.blogspot.com/

    VastaaPoista