Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

sunnuntai 30. toukokuuta 2010

Training day

Eilen oli STS:n koulutus ! Olin kuullu siitä toosi kaksjakosta palautetta, mut musta se oli hyvä ! Ei niinkään ne audis hetket, mut sitku jakauduttiin maittain ! Audis oli silleen perustylsä, paitsi sillon ku vaihettiin perhettä ja juteltiin sen toisen perheen kanssa! Mutniin, siitä maittain menosta; Oli superhyvä kuulla siitä maasta joltain, joka on oikeesti ollu siellä pidempään ja just STS:n kautta. Olin yllättyny, että meitä aussivaihtareita oli niinki paljon (15) !:o Mut ei se mtn, viistoista ihmistä tuskin voi onnistua mokaamaan koneen vaihtoja !:D

Oli tosi rohkasevaa kuulla, et todellakaan kaikki ei oo saanu perheitä, ja aikasempina vuosinakin on käyny niin. Oon ihan varma et saan kuulla perheestä tyyliin lentokentällä..:D Mut ei sillä niin väliä, kunhan tulee hyvä perhe :)

Sitten saatiin kuumat keltaset STS-reput ja OIKEESTI ihan hienot punaset paidat!:) Kauheinta tos koulutuksessa oli, ku jouduin oleen nälissäni ku siel oli vaan jtn makkarasämpylöit?!?!?!:<<<<<<
Koulutukse jälkeen menin Annan kanssa YleXpoppiiin kattoon Maija Vilkkumaan ja Herra Ylpön ja Ihmiset. Herra Ylpössä parasta oli hieman omalaatuiset(!!!!!) fanit :D:D:D

JA NYT ! MÄ LÄHDEN JUOKSEMAAN NAISTEN KYMPPIÄ !:--D WISH ME LUCK=)

Kirjoitin kirjeisiin maailma soi
mä lähden kun jäädä en voi.

2 kommenttia:

  1. Joo ne sämpylät lol! :-------DD revin suolakurkut ja kinkut välistä ja söin pelkän juuston kaa.. oli niin kova nälkä et meni alas vaik maku oliki sanoinkuvaamaton :DD

    VastaaPoista
  2. haha mä uskon :---DDDD ihana makuelämys<3

    VastaaPoista