Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

perjantai 2. heinäkuuta 2010

One Day Soon

Lähtö lähenee :o! Nyt ei oo tapahtunut oikeen mtn, paitsi että sain STS:ltä vanhempien allerkirjoitettavaks jonkun viisumeihin liittymän paperin, ja se pitäisi palauttaa mahdollisimman pian. No, ei siinä mtn, se oli tullu mun s-postiin vähän ennen 10, kun mun muu perhe lähti vähän ennen yhdeksää lentokentälle ja kiertämään kolmeks viikoksi Eurooppaa. Ei siinä sitten mtn, kai tonkin saa jotenkin selvitettyä. I hope.

Pakkaamiset pitäisi varmaan aloitella, ja tuliaisiakin suunnitella. Tuntuu vaan niin vaikealta päättää, mitä aikoo ottaa 10 kuukaudeks mukaan ! Vitsit ois helppoa mennä johonkin lämpimään paikkaan, kun ei tarvis kuin kesävaatteita, mutta Kinglake on ilmastoltaan kuitenkin vaan vähän Suomea lämpimämpi.

Viime viikolla mä olin auttelemassa partioleirillä, ja se oli ihan oikeesti toosi kamalaa. Okei, mä tiedän mitä ihmiset aattelee, kun sanoo, että on partiossa, mutta meijän partio ei oo yhtään sellanen!:D Nukutaan melkeen aina sisällä ja kaikkeee. No, ne muut tolle leirille osallistuvat oli sellasia himopartiolaisia ja ei arvostanut meitä yhtään, mikä oli tosi rasittavaa. Yhtenä päivänä siellä oli kyllä toosi kivaa, kun me soudeltiin ja kaikkea(:



Juhannusta edeltävän torstain olin Annilla Upinniemessä, ja vitsit siellä oli tooosi paljon porukkaa !:''D En varmaan oo koskaa nähnyt noin paljon siellä :o Nomutta, siellä oli tooosi kivaa!:):) Siellä välillä kelasin, et miks helvetissä lähen jonnekin Australiaan, jossa en saa juoda kavereitten kanssa 10 kk tai mtn tollasta, mutta uskon, että se on kyllä sen arvosta (; Juhannus oli tylsä, grillasin vaan porukoitten kanssa ja nukuin torstaiväsymystä pois:D Ilmakin oli niiiin mukava;)



ANNI<3

Kaikki kaverit matkailee joka paikkaan ja se on tavallaan tosi tyhmää, koska sit niitä ei nää. Oltiin Lotankin kanssa ihan paniikissa, ettei nähdä kertaakaan ennen mun lähtöä, mutta päätettiin, että jostain kaivetaan aikaa;) Sallankin kanssa kaikki menee tooosi ristiin, ja sitten ei nähdä pitkiin aikoihin ! Sallura lähtee Britteihin vaihtoon, joten nähdään varmaan vasta... hmm? pari kuukautta mun paluun jälkeen?:< Oskariakin, mut pikkuveljeä, tulee kamala ikävä, kun ollaan nyt lähennytty niin paljon, kun se on kasvanut ja kaikkee :<




OSKARI<3 muutama vuos takaperin(;;;



LOTTASENI<3



SALLAPALLORAKKAIN:<<3 tulee ehkäpä sellainen superikävä;oo

Huomenna lähdetään purjeveneellä Viroon, luojan kiitos ei Teralla, muuten en olis varmaan takasin ees mun lähtöpäivään mennessä vaan killuisin jossain Suomenlahdella. Meitä lähtee meijän partioporukkaa. Meizi ei tosin oo mikään purjehtijoidenkingi, toisin sanoen oon surkea(;! Sitten vois vähän juhlia viikolla, sitten suuntana Italia:) Can't wait !

While we're thinking bout the people we meet
Dancing feet, wasters on the cover of a magazine
People you've kissed, people you lust
And the one's that you might not
Ever remember what's the use

I'm not what I was last summer
Not who I was in the spring
Tell me, tell me, tell me when will we learn
We love it and we leave it and we watch it burn
Damn these wild young hearts
Damn these wild young hearts!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti