Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

maanantai 13. kesäkuuta 2011

Nevermind I'll find someone like you

Voi jestas, päivät käsistä karkaa ja haihtuu ! Eka matkalaukku aikalailla pakattuna, tuliaiset suurimmaks osaks ostettuna, ja ekat hyvästitkin sanottu. Tai niinku Riku sano, ei hyvästi, vaan näkemiin ! On Saturday olin eka shoppaileen Annan kanssa, hhuhuh käveltii nii paljo ja mun polvi was killing me :( Sit illalla Becin 21-vuotis synttäreille, ei yhtää innostanu mennä eka, ku luulin etten tiedä ketää, mut sit oli ihan huippua yay ! Näin Laurenin, upeutta ! Mulla, Mollylla ja Alanalla oli tosi deep chat yhes vaihees, mut oli ihanaa =) Menin nukkuu viideltä, ja seuraavana päivänä sit football ja netball, Mollyn team tuli tasoihin ja Harrisonin voitti :)

Sit illalla menin fish & chipseille Laurenin kanssa, se päivitti mulle Hamon uutiset ja mä kerroin Yeasta ja Kinglakesta juoruja haha ! Sit ku tulin kotii nii uni voitti heti, ylläri ku oli rankka partyilta takana ! Aamul heräsin kamalaan polvikipuun taas, ja sit en oo tehny mtn ! Monday oli vapaata ku oli kuningattaren synttärit, kiitti täst;)

Edes on huippuviikko, huomen kouluun normisti, keskiviikkona mennää Annan kaa eläintarhaa, toivottavasti Steffi & Carolin pääsis sinne kans :) Torstaina the GAT ja GAT excursion, perjantaina taas vapaata ja lauantaina meil oli pieni going away thingy for me at Molly's :) Sit onki vika viikko....

Kreetuli kuittaa !

Times have changed and times are strange. Here I come, but I ain't the same. Mama, I'm coming home.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti