Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Thoughts.

Ma oon Suomessa 18 paivan paasta. Oon koulun kirjastotta kaymassa mun Animal testing in Cosmetic Industry lapi, ja tulin chekkaan bloggerin & luin tulevien vaihtareiden, paa-asiassa Aussivaihtareitten blogeja, ja oon J E A L O U S !

Alkaa kasittako vaarin, Suomi, kesa, kaverit, perhe, taysi-ikaisyys ! Tottakai ma oon innoissani kotiin palaamassa, pelon sekaisin tuntein toki. Mut noi uudet vaihtarit, ne ei oo kokenu viel mitaan tasta, ja niil tulee oleen niin supervuosi, kun ma oon Suomessa, jossa kaikki on niin tuttua ja turvallista. Teilla tulee olemaan supervuosi!

Anyways, ei enaa montaa paivaa koulua jaljella, sitten Suomi kutsuu. Lento lahtee mun mielesta 11 Melbista Sydneyhyn, sit Sydneysta Singaporen kautta Lontooseen 16.40 - 06.50 tai jotain tollasta, ja Lontoosta Helsinkiin 12 - 17.00. Kaikki on viela ihan kaaoksessa, ma paskoin polven viime viikon maanantaina ja olin kepeilla aina eiliseen asti, ja se sekotti ihan kaiken kun shoppailu oli mahottomuus. Tuliaiset pitais hankkia, pakkaukset aloittaa ja paljon muuta.

Loppuaikoja en oo tunkenu turhan tayteen, lahinna jotta ehin nauttia perheen kanssa ajasta ja nahda tarkeimpia kavereita. Tana lauantaina on Becin 21-vuotis synttarit, sita ennen perjantain saan vapaaks koska mulla on tan polven magneettikuvaus. Maanantai on vapaapaiva, koska on Queen birthday (se ei kyl ees oo sen oikee synttaripaiva?), tiistaina ja keskiviikkona kaikki tekee exameja, mulla ei oo yhtaan niin kattoo jos tuun kouluun, torstaina on GAT excursion, kokeiden paattymisen jalkeen meijan luokanvalvoja ja reksi vie meijat ravintolaan syomaan ja leffaan !:) Perjantai on vapaa koska on report writing day. Vikalla viikolla osallistun kouluun varmaan miten sattuu, pakkailu yms ottaa ison ajan varmasti.

Suomessa mun ekalle viikolle nayttaa olevan varattuna ainakin kampaaja, laakarintarkastus ajokorttia varten ja koulussa kayminen, tottakai myos kavereiden nakemista yay ! Rovaniemelle pitaa ehtia piakkoin, ja Sipoossa meijan pitaa famun kaa viettaa feikkijoulu !

Ma en tajua, etta mun vuosi on ohi ! Ma oon kasvanu niin paljon henkisesti, ja mun on pakko sanoa iso kiitos isille & aitille ja kaikille, jotka jotenkin osallistu tan vuoden maksamiseen ! Lisaksi mummi, famu, kaverit ! Kaikki ihanat, jotka on tukenu mua kotimaasta kasin, kiitos ! Kohta me nahdaan ! Mutta mita kaikkea ma oon oppinu ?

Oma perhe on maailman paras.
Suomi on superkaunis maa.
Vapautta koulussa tulis arvostaa.
Se, etta puhuu kielta, jota kaikki ei ymmarra on rikkautta.
Erilaisuus on hyva asia.
Englantia oppii vaan puhumalla.
Perunoista voi kokata vaikka mita !
Yheksalta nukkumaan meneminen ei olekaan kidutusta, ja tunnin bussimatkat kestaa hyvassa seurassa.
Jokaisesta hetkesta tulisia nauttia, koska mikaan ei kesta ikuisesti.

Ennen kaikkea, jostain pitaa lahtea pois ennenkuin sita oppii arvostamaan.
Ma rakastan mun kumpaakin elamaa, tata Ausseissa ja myoskin sita Suomessa.

1 kommentti: