Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

sunnuntai 26. joulukuuta 2010

Cannonball





Miten musta on yhtäkkiä näin aktiivinen kirjottaja tullu haha ! Näitä kausia aina on (;

Nyt on joulu ONNEKS virallisesti ohi, pakko sanoa, että kannatan ehdottomasti Suomi-joulua - kylmyyksineen & synkkyyksineen se tuntuu aidolta joululta. Samaa aussijoulussa oli se, että syötiin AIVAN liikaa ! Ensin siis oli joululounas äidin suvun parissa, ja ahdettiin ittemme täyteen ! Kotona pari tuntia ja sit jouluPÄIVÄLLINEN isän puolen suvun kanssa ! Voin kertoa, että päivällisellä ei paljon sisään mennyt. Suomessa on sentään vain yksi ahtamisateria! Istuttiin Emman kaa siin päivällispyödässä tsemppaamas toisiamme "yes you can do it !!"

Mun parhaan "joululahjan" löysin keskellä yötä ! http://lukunurkka.etusivu.net/mestaritonttu.pdf
aivan, tiedän kysessä olevan lastenkirjan, mutta se sattuu olemaan samalla yks mun kaikkien aikojen lemppareista ! Äiti & isi luki mulle tosi paljon kun olin pieni, ja tää sekä Päivikin satu on jäänyt sieltä hyvin mieleen !

Mun päivät on kulunut siihen tahtiin, et joka toinen yö ehkä viiden tunnin yöunet ja seuraavana sit otan kiinni 14 tunnilla... Mun perhe on ihan tosi aamuvirkku, ja kuten mut tuntevat tietää, mulla ja aamuvirkulla on yhteistä yhtä paljon kun koalalla ja kivellä. Nyt ollaan menossa leffaan kattomaan the Tourist Emman ja Bellan kanssa, ja mun pitää ostaa kaikkee pientä tarpeellista ja saada rahaa campingia varten, ku uhkaavasti näyttää että joudutaan maksulliselle telttailualueelle !:( goon here I come.... Mulla on kyl ihanat kaverit, ne aikoo olla varmaan 3.1 asti, mut mun on pakko päästä kotiin toinen päivä mennessä, koska lähetään kolman beachille. Stace sano, et joku vaik ajaa mut Yeaan jos ei muuta, ja Aaron ilmotti saman - todennäköisesti telttaillaan noin kolmen neljän tunnin ajomatkan päässä, eli kyseinen lupaus on aika suuri. Kuinka moni mut veis Kyrsälään jostain Lahdesta....?


Oon tainnut unohtaa jakaa nää koalakuvat, joten neki tulee tähän ! ps. iippu
tykkäätkö tän otsikosta;)
pps. mulla on ihan oikeesti tosi paha käärmefobia !

Lord make me a rainbow, I’ll shine down on my mother
She'll know I’m safe with you when she stands under my colors, oh and
Life ain't always what you think it ought to be, no
ain't even grey, but she buries her baby

1 kommentti: