Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

tiistai 1. kesäkuuta 2010

Dreams

Mä haluan tuntea, että olen elossa

Mä haluan tuntea, kun jalat tanssivat kuumalla asfaltilla, johdattaen mua kohti tuntematonta. Mä haluan myös kokea lentokoneen nousun, ja laskeutua lumisateen keskellä savannille.

Mä haluan tuntea hiusteni lentävän tuulessa, ja liimautuvan poskilleni sateesta. Haluan rakastua vääriin ihmisiin, ja aiheuttaa hämmennystä.

Haluan kokea kesäloman ensimmäisen päivän, ja myös viimeisen. Sen kaiken siltä väliltä haluan kokea, ja itkeä jonkun olkaa vasten auringonnousussa.

Haluan ajaa ratikalla koko päivän ympäri kaupungin, ja lopulta palata lähtöpaikkaan takaisin. Ostaa kahvin kaupungin kalleimmasta kahviosta.

Mä haluan rakentaa lumilinnan takapihalle ja yöpyä siellä. Kuulla äidin torut siitä, että tulen kipeäksi. En halua välittää.

Haluan valmistua luokkani parhaana, ja syödä lihapullia valmistujaisjuhlissani. Mä haluan kirjoittaa lehtiartikkelin turkiseläinten huonosta kohtelusta ja lähteä Intiaan joogaamaan. Haluan matkustaa kaikilla maailman merillä ja käydä jokaisella mantereella viidesti. Sairastua malariaan Afrikassa ja piraija purkoon minua Amazonilla.

Sen tunteen, kun lentokoneen pyörät iskeytyvät lentokenttään tai juna jarruttaa tunnin myöhässä asemalle, senkin haluan kokea, ja muistaa mitä on tulla kotiin.
Mä haluan synnyttää viisi lasta, toisaalta en yhtään. Mä haluan elää, niin kuin jokainen päivä olisi viimeinen ja enkä halua katua mitään.

Mä haluan kuolla ennen kuin halvaannun. Tuhkani siroteltakoon mereen, jotta voin olla kaikkialla yhtä aikaa. Mä haluan elää elämän, joka on kaikessa epätäydellisyydessäänkin niin täydellinen, että olen nauttinut joka hetkestä.

Niin
joku sanoi että vielä
polku aukee sun etees ja tiedät mitä teet
ne sanat lohdutti mua niinkuin lohduttaa kahvila moottoritiellä
matkalla jonnekin kylien lävitse valoista pimeyteen.

2 kommenttia:

  1. Jos tässä ois tykkää -painike, painaisin nyt sitä :D

    VastaaPoista
  2. feissari mielessä:D muttta hyvä jos tykkäät!:D

    VastaaPoista