Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

Family portrait

Mulle on löydetty isäntäperhe !11 STS:ltä soiteltiin kun olin ruokakaupassa med mummi, ja sanottiin, että mulle on löydetty isäntäperhe, mut ne haluu viel varmistaa, että syön kanaa ja kalaa. Niille on kans okei, et en syö punasta lihaa, mutta ne halus varmistaa, et mua ei haittaa se, että ne tekee ittelleen sitä. Parin päivän päästä saan sitten lopulliset tiedot, enkä malta oottaa !:))


Nyt oon Rovaniemellä, love this place<3 Viime kesänä sain täällä tiedon, että mut on hyväksytty Australiaan ja nyt sain isäntäperheeeeen !!<3 Ihanaa saada perhe jo tässä vaiheessa, ettei sit tyyliin kentällä tarvi enää jännittää!:)

Eilen olin katsomassa mun kuukauden vanhaa serkkutyttöä, ja mua pyydettiin sen kummitädiksi! Pikkuinen oli IHANIN, ja oon so happy kummitäteydestä!:) Ristiäiset on tosin 25.7, eli kiire tulee, mutta en jättäisi väliin mistään hinnasta. Porukat tulee reililtä 21.7, joten ne tuskin lähtee koko ristiäisiin. Oskari kyllä oli toosi innostunut, joten junailen varmaan sen kanssa tänne päiväksi :)

Illalla lähden mun kahden isomman serkun kanssa Sirkun Finlandiaan, jeejee!(=

Mutta pitäkääpä kaikki hauskaa, mä ainakin pidän !;)

I think about the little things that make life great
I wouldn't change a thing about it
This is the best feeling

3 kommenttia:

  1. oi vitsi, onnea ihan hirveesti perheen saamisesta ja kummiks pääsemisestä myös! :)

    VastaaPoista
  2. MÄKI OLIN TULOSSA SIRKUKSEEN TÄNÄÄN mutta sit pidetäänki tyttöjen ilta nii pelkästää mun äiti ja sisko menee sinne :DDD hehe jännää. mut siis huipppua et perhe löyty, paitsi vähän ahdistavaa varmaa ku tietää et on perhe muttei sinänsä mitään esim. sijainnista, vai? :D toivottavasti pian tulee varmat tiedot!

    VastaaPoista
  3. kiitos !:))) haha mun serkut oottaa ihan sikana tota sirkusta, ne on ööööööö 11 ja 12 !:D

    Ihan sika ahdistavaa silleen, mut tosi kiva toisaalt !:D ku olin IHAN varma et saan perheen lentokentäl:D Nyt kyttään varmaan kännykkää koko ajan jos tulis puhelu!

    VastaaPoista