Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

ISÄNTÄPERHE=)

NONIIN NYT SAIN SEN ISÄNTÄPERHEEN :)

Perhe kuulostaa aivan todella super loistavalta! Eli, elokuusta eteenpäin tää tyttö asustelee Kinglake Centralissa, 1 h 20 min Melbournesta ! Kyseessä on ilmeisesti aika pieni paikka, viestin mukaan "semi rural town". Tää on myös yks niistä paikoista, jotka oli ihan keskellä sitä maastopaloa sillon viime vuonna :(

Perheeseen kuuluu isä Bruce, äiti Amanda ja kolme sisarusta, 14-vuotias Emma, 13-vuotias Harrison ja 10-vuotias Molly sekä kaksi jackrusselinterrieriä, kissa, hevonen, kanoja ja lampaita !(: Isä on Boiler maker/farmer ja äiti lastentarhanopettaja:) Ne kuulemma oottelee mua tosi kovasti.

Talo on iso, viis makkaria, kaks kylpyhuonetta ja ilmeisesti 2 olkkaria. Kouluun on 26 kilsaa, ja se on eri ku mitä mun hostsisarukset käy, koska koulubussissa ei ollu tilaa mulle :--D Mut tossa mun koulussa(http://www.whittleseasc.vic.edu.au/index.php) on noiden sukulaistyttö, ja se on lupautunut auttelemaan mua kaikkien juttujen kanssa. Katoin jo tota koulun karttaa kauhulla, koska mun silmissä se oli yhtä sekasotkua ! Se näytti kauheen isolta ja oon varma, että eksyn koko ajan !:D

Voipi olla, että vältyn vaihtarikiloilta, koska tää perhe on SUPER urheilullinen!:D isä on juossut mm. neljä maratonia ja valmentaa (Harrisonin) futisjoukkuetta. Äiti ja Molly pelaa haavipalloa, ja Emma on kanssa pelannut sitä(: Haha sit mua alko naurattaa kauheesti ku luin, että Molly tykkää kerätä munia pesistä ja tajusin, et hei oon oikeesti menossa maalle !:D Varsinkin toi hevonen oli musta toosi kiva, koska rakastan niitä(; Hostmum on on-off ratsastanut yli 22 vuotta, ja toi Meg-hevonen, vanha harmaa tamma, on ollu sillä viis vuotta:)

Tässä kirjeessä lukee, et ne oottaa tosi paljon, että voi näyttää mulle paikallisia pelejä ja toivoo, että mä alkaisin kanssa pelaa jotan !(: Ne myös haluaa näyttää mulle "our lovely wild life" !



But now I'm high!
Running wild among all the stars above.

3 kommenttia:

  1. onnea paljon perheest! kuulostaa tosi ihanalt toi (=

    VastaaPoista
  2. kiitos:)! munkin mielestä, näin on tosi paljon samoja kiinnostuksenkohteita ku mulla!

    VastaaPoista
  3. voi vitsit! kuulostaa tosi ihanalta! ja onnee viel =)

    VastaaPoista