Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

keskiviikko 27. lokakuuta 2010

only by the night

Mulla pätkii muisti tosi pahasti, en taas meinannu muistaa yhtään mitä tein viikonloppuna ! Nyt kuitenkin muistu,että olin tosiaan Sorayalla Melbissä:)Niillä oli KUNNON luksustalo, tenniskenttä ja uima-allas mm tapapihalla.. Lisäksi erittäin söpö 3-vuotias Sofia pikkusisko, joka ei yhtään edes ujostellut mua, mikä on aika outoa, yleensä ton ikäiset on kuitenkin aika ujoja:)

Mentiin kattomaan Eat, Pray, Love, joka oli perjaatteessa toosi hyvä, ja tykkään edelleen Julia Robertsista kamalasti,mutta välillä se tuntu vähän junnaavan paikallaan:( Ei paha kuitenkaan, suosittelen:) Sellanen leffa, minkä olisin Suomessa äippylin kanssa mennyt kattomaan(: Se leffateatteri oli VALTAVASSA ostoskeskuksessa, tuli siinä jo päivän kuntoilut kun käveli siellä ! Käytiin Red Roosterissa syömässä, ja vaihtamassa juorut(; Saatiin ilmaset ranet, ku mun kalawrapissa kesti niin kauan jee!

Illalla mentiin johonki sellaseen itämaiseen ravintolaan syömään, JA MÄ SÖIN PUIKOILLA ! En ees lennätellyt paljoa ruokaa ympäriinsä ! Sorayalla pompittiin trampalla, ja näin TAAS jättihämpin ja panikoin,TAAS ! En ees Suomessa pelkää hämähäkkejä, mutta täällä ne on valtavan kokosia, ja saa mut panikoimaan ! However, niillä oli tosi söpö ruskea labukka, ja tuli hiukkasen Fassania ikävä:(

Sunnuntaina käveltiin jätskille lähikiskalle, ja myöhemmin meijät ajettiin läheisiin pieneen ostoskeskukseen, josta sitten hankin valokuvia mummille, ostin maailman söpöimmät kukkaballerinat KYMPILLÄ, rumia valkoisia koulusukkia ja muotovaahtoa ! ja kynsisakset, ettei tarvi aina lainaa Iidan ku seon kyläs(; Hattu olis pitäny ostaa, mutta ei oikeen nappaa sen pukeminen... Tosiaan, hattu olis pakollinen, koska nääon hullun huolissaan auringosta ja otsonikerrokses on kai täs kohal reikä ja tääl saa helposti ihosyövän ja kaikkea ! Meijän koulu on sunsmart, niin hattu päässä saa vaan olla arskassa:( Mut ei ne maikjat aina huomaa, niin ei mulla sitä hattua ole ja meen suojaan jos ne valittaa..

Tää alkuviikko on menny kamalan nopsaan ! Koulussa on nyt jo pientä panostelua ilmassa koeviikon lähestyessä uhkaavasti. P.E:n SAC:ista sain Highn, ja Miss sano, että se oli oikeesti tosi hyvä, eli oon ganska proud;)Legalin esseet pitäis saada valmiiksi,huomenna palautetaan HHD:n kysymykset ja P.E:t on perjantaille.Tänään tein tosi ahkerasti kyl oikeesti hyppäreillä hommia, jeejee!(: Matikassa opetellaan sinilausetta, mikä on hiukan turhauttavaa taas.. toki en ole sitä oppinut aikoja sitten.

Koeviikko alkaa siis parin viikon päästä, ensi viikolla on ma ja ti off because of Melbourne Cup. En valita( Koeviikolla mun pitää kai tehä kokeet, mutta esim Artin maikka sano, että ei se oleta mun läpäsevän, kunhan vaan yritän parhaani!:D Ens vuoden Studio Artia odotan jo innolla, koska se opettaja kyseli mistä oisin kiinnostunu, ja sanoin et valokuvauksesta, niin se sano, että okei, valokuvaat sitten ens vuoden:) Jim lupas opettaa mun käyttään photoshopppia, jeejee(:!

AINIIN !! Mun kännyn viestinmerkkiääni korjaantu ! En voi uskoa sitä vielkään ! Leigh ja Aiden varasti mun puhelimen, ja vaihto kielen englanniks, ja mä vaihoin sen takasin suomeks ja sit sain sätkyn matikassa kun se PIIPPAS ja ilmotti että "1 uusi viesti vastaanotettu" !??! Hostäiti säikähti,ku sanoin et Leigh ja Aiden kiusas mua ja ryösti mun kännyn, niin se oli ihan varma heti, että mua kiusataan koulussa ja oli jo silleen et jos sua kiusataan pitää puuttua! Onneks sain selitettyä, että ei todellakaan kiusata :---D
´
Tänään oli rankka päivä, Mollyn synttärit, talo täynnä 10-11 vuotiaita ! Niillä oli hauskaa, mulla meinas pää pamahtaa :--D annoin sille lahjaks sellasen heppapelin, mistä se diggaili kovasti(: ja nyt meen kylllä unille, univelkaa PIENESTI kun eilen meni myöhään Sallan kanssa jutellessa, ja tänään famun:)Oli kuitenkin kiva kuulla kummastakin rakkaasta naisesta<3


Somebody like you, somebody.

2 kommenttia:

  1. ootko lihonnu siellä? :)

    VastaaPoista
  2. oon ! Mua järkyttää välillä kattoa peiliin, mutta mahuin vielä mun Ginan shortseihin kokoa 36 kevyesti niin en vedä kamalaa paniikkia. Laihis ois tarkotus alottaa lähipäivinä, but Australian food is so yummy !!

    VastaaPoista