Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

maanantai 8. marraskuuta 2010

Elama soi korvissa, tuoksuu tuulessa.

jee oon superaktiivinen nyt !

Harrison was our last man standing tan leksailun suhteen, ja viime yona yhentoista aikaa seki sit alotti ! Ei siin midist. Mulla on varmaan silmatulehus, aamulla silmaa ei saanu auki ku se oli niin rahmassa. Jostain syysta mun kannykkaki oli lattialla ja konttailin sokeena sita ettimassa ku heratys soi. Kouluun tulo matkalla mun korva meni lukkoon, ja se aukes vasta viime valkalla, oli ihan kamalaa olla puol kuuro ! Kertoo jtn tan koulun ihanista (ihanasta) opettajista (opettajasta) ku juttelin sen kaa ja se kysy oonko jo terve, ja sanoin etta mulla on varmaan nyt silmatulehus ja korva lukos, nii se kysy etta haluunko etta se ajaa mut to chemist lunchilla ! <3 mulla jai lompakko kotiin, niin en sit menny mut awww enkeli <3<3

Viikonloppu oli quite boring, kun kaikki oli vahan puolikuntosia ja Em ja isi oksensi. Yks miracle kyl tapahtu - hostisi oli menny hautaamaan sita lammumammaa ja se heras henkiin !! Yritettiin lauantaina antaa ne karitsat sille, mut se ei oikeen lammenny ja karitsatki vaan seuras meita, eli tais jaada pulloruokintaan. Aamulla kavin Mollyn ja koirien kanssa kavelylla, ja mulla keitti kyl niin pahasti, ku se on ihan yliarka !! En ma haluu menna tota tieta ku siel on ne autot, eiko voida palata takasin. . . sit ku olin silleen et molly taal ei oo mtn elamia jotka vois syoda meijat, niin neiti ykstoista vee ilmottaa, etta ei se niita pelkaakaan, ku kidnappaajia. . Kinglakehan suorastaan kuhisee kindnappaajia lauantaina aamuna 10.30 kirkkaassa auringospaisteessa ! Muutenkin mua arsyttaa, kun se napisee ihan pikkuasioista ku toi aiti oli kipeenaki... Nojoo, elamaa vaan seki on.

Illemmalla mentiin Whittlesea Showhon, joka on samanlainen ku Melb Show mut muuuuch smaller. Sielki oli jtn huvipuistolaitteit, elaimii, taidetta ymsyms. Oli melko tylsaa, ja ku vasytti kamalasti + oli kuuma nii oltiin vaan hetki, jtn ehk tunti. Sunnuntai aamuna herasin kipeena, ja lahettiin Mollyn horseridinglessonille. Se oli sen eka tunti, sellanen neljatuntinen juttu, mis opetetaan kaikki tarpeellinen, niinku just satulointi, harjaaminen, talutus, ruokinnasta ja tietty ratsastusta. Se oli taas vahan arkana siella ja kerran tuli meijan luokse itkien ku ei tienny mita teha eika suostunu kysyyn ! Kyl se sit loppujen lopuks meni tosi hyvin ku se viimein uskaltautu sinne hepan selkaan, ja nyt on kuunneltu sen juttuja hepoista all the time ! Ma yritan kans saada tuolta paikasta tunteja, mut ei olla ihan varmoi onks siel ihan mun tasosille.

Samalla ku Molly heppaili, ma menin pilatekseen ja aietta ne alkuvenytykset jaloille aaa olinko vahan jumissa !! Teki ihan sikahyvaaa, ja aattelin et voisin menna joogaan tas joku pva ku oon aika jumissa. Tehtiin aika paljo keskivartalonlihas hommii, ja jalkoi jonku verran kanssa. Tasapainoiluu oli paljo, ja ma oon viel luullu et mullon suht ok tasapaino.. vitut. Kyl se siit, nyt oon jumissa ja ihan ihmepaikoist kipee mm. joku lihas(?) tossa kaulan etupuolella..? Iltapvalla vasytti niin helkutisti, katoin ToyStory3, ja okei myonann itku tuli ku ne meinas kuolla ja otti toisiaan urheesti kadesta kiinni . . Nyyhkis. Illalla pelattiin naistenkesken BUZZZZZZZZIA, ja haha en ihan ymmartany yhtakysymysta, jossa kysyttiin mika elain voi olla pullonokkainen ja vastasin vuohi XDDDD Em & hostmum hajos sille viel tanaki aamuna, mut anteeks nyt vaan kielimuurista !!

Nyt mun pitais oikeest study to artexam, mut en jaksa yhtaan ja en ymmara noita termeja enkuks OR suomeks ! Essee mun pitaa siin kokees kuulemma kirjottaa, pitaa vertailla nykyaikasta ja vanhaa artistia !?!?! Valitsin Da Vincin Mona Lisan, koska se on ainut taideteos minka tiian XD nykyaikaseen mun maikka sano jonku nimen mut oon tainnu spell it wrong ku en loyda siit mtn googlesta hups. . nooo ehka kotona keksin jonku mukasuomalaisen taiteilijan ja savelllan siita jtn kuinka suomessa on nykyaikasta teha kalliomaalauksia ja me kuvataan edelleen mammutinmetsastysrituaaleja meijan taiteissa !

Torstaina on the last REAL school day, en voi uskoo !? perjantaina alkaa examit hehe.. Pe, ma ja ti taitaa olla kokeit, sit ke ja to on vapaata, niin meen Mirandan synttareille, ja mennaan elaintarhaan isolla porukalla ! oo perjantaina alkaa step up week, eli tehaan jtn tyhmii yr12 juttui jotka ei kiinnosta ketaan paskaakaan. maanantai ja tiistaiki on step upii, sit ke ja to kai off ja perjantai on the last day, eli suomeks kai mun loma alkaa jo keskiviikkona eiku mita ha !?!?

Lomasuunnitelmii ei oo viel mitenkaan hirveesti, mut mulla alkaa loma 3 viikkoo ennen ketaan muuta meijan perheesta, niin aattelin ainaki menna somedays hostmumin tyopaikalle vahan katteleeen pikkulapsii. Tammikuun alussa me vuokrataan Melbournen rannalta talo jokski neljaks pvaks, ja Kimin perhe, eli Bel, Mitchell, Georgia ja Mitchellin girlfriend Brooke tulee kans ja hostmum sano just tanaan aamulla, etta Iidakin voi tulla jeejee<3 cannot wait !! Sit varmistu, etta paasen Rotary Safarille ympari Australiaa huhtikuussa, eli naan kaikki Ulurut ja koralliriutat ! Oon aika liekeis hihi(: ooo nyt voisin vaik oikeesti yrittaa loytaa sen taiteilijan.... tai sit vaan kerron seinamaalauksista.


EDIT// mullon kamala houkutus valita Pauliaukusti Haapanen ihan vaan nimen takia.... en tiia siita kylla yhtaan mtn XDDDDD eika se taida olla ees kamalan kuuluisa XD

Sisko tahtoisin jaada
mutta moottoritie on kuuma
kaupunkien valot mulle huutaa
tahdoisin selittaa
mutta laiva odottaa
sa olet mulle unelmaa
mutta maailma on totta.

4 kommenttia:

  1. haha nauroin yksinää tääl kotoon joillekki jutuille. :D voi ku pääsis jo australiaa..

    VastaaPoista
  2. jos nyt saan rahaa ni tarkotus ois päästä kesäl 2012. :)

    VastaaPoista
  3. oooo nice:)! toivottavasti paaset, taa on ihana paikka<3

    VastaaPoista