Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

tiistai 9. marraskuuta 2010

viimeinen valitusvirsi

Mua vituttaa talla hetkella niin helvetisti taa mun terveys, pitais oikeesti varmaan lahtea laakariin. Nyt viimeyona herasin yhen aikaa ja ku huomasin et silmat rahmii, niin kavin peseen ne ja sain aamulla kivasti aukiki. Korvia sarki vahan, mut nyt viime valkalla veti taas toisen totaallisen lukkoon ja nyt se sarkee ja lukkoilee(?) En ihan oikeesti kesta. . Nyrjahtany nilkka -> oksennustauti -> silmatulehdus JA KORVATULEHDUS ! Ku paasen kotiin, pyydan aitia ajaan mut terveyskeskukseen ja apteekkiin, muuten mulla pamahtaa paa.

Kreetan sairausblogista normaaliin arkeen, lagaan legalin tunnilla ja oon saanu kirjotettua kaksoistunnin aikana tan verran :

Sports and the Law, Legal Studies, By Kreeta Holopainen

Professional means, that someone plays a sport as a means of a livelihood or business. The law of contract is here to protect the rights of individuals entering into agreement. The agreement should contain all the basic elements of contract: an offer, acceptance and consideration. A professional sportperson may be involved in a variety of contractual arrangements, like playing for a specific team or participation in a specific event.

Suomeks, en mtn . . . P.E:ssa meita oli mina ja Aaron, valmistin mun presentationin vauvauinnista (Y) Eilen oli kotonaki supertylsa pva, koomasin, sit tein mun ja Mollyn paivallisen ja illalla kavin Willown kanssa sellasen reilun viiden kilsan kavelylenkin ja puhuin viel mummin kaa puhelun :) Juteltiin hostmumin kaa, ja se sano, etta ne tuskin ottaa mun jalkeen vaihtaria ennen ku Molly on isompi, ja sano etta ma kuulun niin tahan perheeseen ettei ne voi korvaa yhta perheenjasenta uudella. Selvis myos, etta mennaan camping tammikuussa, jeejee I guess?

Nyt yritan ehka saada toisenki dian tohon legaliin aikaan.. ja sit yritan saada tan korvan auki !! vittu.

vittu kun vituttaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti