Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

tiistai 16. marraskuuta 2010

Nils sanoi jag alskar dig

Nyt taysissa ruumiin ja sielun voimissa tulee ilonen blogikirjotus noitten viimeaikaisten yhyykorvaasilmaatiesmitasarkee angstien jalkeen ! Viisi koetta takana, yksi edessa ! Perjantaina tosiaan alotettiin, ja matikka tuntu menevan tosikin hyvin, kun taas HHD;ssa mulla ei aika yksinkertasesti riittanyt yhtaan mihinkaan ! En tiia, ei se hyvin menny.. Eilen oli enkku ja apuajoku, miksen muista yhtaan :D:D:D! STUDIO ARTS JOO. Enkku mua oikeesti arsyttaa, se mun essee oli niin huono, kaikki harjotukset oon kirjottanu paljo paremmin:( Studio arts meni just niinku oletinki, eli ei oikein menny XD P.E oli tossa asken, ja siina oli kamalasti kysymyksia silta ajalta ku en oo ollu taal, eli luista ja lihaksista, mm. takapuolesta loytyy mun mukaan sitten bottommuscle ! Saatiin teha cheatsheet, ja siita oli mulle tosi paljo apua. Seuraavaks viel Legal, ja sitten ohi on jeejee<3!

Viime viikkoon sitten, perjantaina olin Kristyn ja Laurenin kanssa ja mentiin Amberin goingaway partyihin:) ne oli ihan kamalan laimeet, ja mina ja Kristy haluttiin vaan lahtee mutku ne oli jtn Laurenin parhaita kavereita nii se ei kehannu. Oltiin siel sit aika tosi myohaan ja oli siel ihan hauskaa silleen, ku ne oli footyovaalil nii mentiin siel vaan Kriastyn ja Bradin kaa ympari XD mutku kukaan ei tanssinu tai mtn nii laimeeta.. Sit saatiin kyyti toisiin bileisiin, en tiia yhtaan kenen ne oli mut ne oli paremmat. lahettiin jossain kahen aikaa KAVELEEN sellanen kuus seitteman kilsaa Laurenille, mut onneks sit saatiin Kinglaken keskustasta kyyti sinne ! Mun jalat oli aamulla kamalan nakoset ku kuljin paljain jaloin ku kengat hiers:(

Lauantai aamuna menin kotiin, ja Em ja Bel kysy jos haluun lahtee shoppaileen ja sit Bellalle yoks. Kerasin sit vahat voimani ja lahin mukaan, ja oli kyl ihan hauskaa ja nain joulupukinki ;))))! Mentiin sellaseen helvetin isoon ostoskeskukseen, mut en ostanu ku yhen DVD;n jonka sit tietty unohinki Bellalle:( Kaytiin makissa syomassa ku mua himotti makkiruoka niin paljoon ! Sit hostaiti ajo meijat Bellalle, missa pelattiin Georgian seitteman vee kanssa singstaria ja venyteltiin ja kaikkee ! Nukahin jossain yhentoista aikaa ja ryostin kuulemma yolla Bellan kaikki peitot ja mun jalat oli sen paal ja kaikkee XDDD Oli ihana nukkuu pitkat younet thouhg:)

Aamulla lahettiin Whittleseahan FunFieldiin, mut ennen sita Bella tappeli sen aitin kanssa koska se aiti meni sen huoneeseen? Taalla kaikille oma huone on sellanen paikka et sinne ei muut mee, mita en ihan tajuu, koska kotona aiti vaan marssii mun huoneeseen siivomaan mtn kysymatta ja kaikkee XD However, FunField oli aika pieni, mut jee siel oli sellaset kartingauton tapaset ja kesakelkkarata JA NE MYI BEN AND JERRYSIA mita en yllari voinu vastustaa vaan ostin mulle ja Emmalle :) Oli ihan hauska pva, kotona sit leikin mm. lampaiden kaa hippaa ja valvoin myohaan, illalla mulle iski angsti mut sit Saija & Sanni piristi, ootte tytot ihania pus <3

Eilinen oli ihan normipva, kokeisiin lukua ja silleen. Tnaan meen akkii kaymaan kotona after the school, ja sit tuun takas Yeaan Mirandalle (: Tnaan vahan juhlistetaan etukateen sen synttareita, ja huomenna mennaan porukalla Melbourne Zoohon ! jaan ehk viel toiseks yoks, jos ei jaksa kotiin lahtea, kattoo nyt :) torstaiki on vapaata, ja perjantaina sitten step up :)

vaik tää maailma kaatuis meijän ympäriltä/ vaik tapahtus mitä ni pitäisin käsiä sun ympärilläs/ enkä antais tapahtua mitään pahaa/ vaa halaisin kovaa/ ja sanoisin kuinka paljon rakastan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti