Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

perjantai 17. syyskuuta 2010

On holiday

Loma, finally ! Tulee kyllä tarpeeseen, alkaa otamaan kunnon päälle joka aamu 6.15 herääminen :) Tiistaina on lähtö Sydneyhyn tappavan aikaisin aamulla, ja siellä vietetään kaksi pvää, kiivetään mm. Harbour Bridgen yli, ihaillaan oopperataloa ja tottakai käydään Bondi beachilla moikkaamassa rantavahteja ;) En malta oottaa, kaikki sanoo, että se on mahtava city(:

Soraya on nyt sitten tosiaan poissa, tällä hetkellä se mun käsityksen mukaan majailee meidän aluevalvojalla Melbournen lähellä. STS:n pääjehut pohtii, että lähetetäänkö se kotiin vai etsitäänkö uusi isäntäperhe. Yea High Schooliin se ei kuitenkaan tule ainakaan takasin. Eka päivä oli kyllä outo ilman sitä, mutta kaikki tuli juttelemaan mulle kamalasti ja kyseli, et ethän sä vaan oo lähössä kotiin ! No haloo en tietenkään ole(;

Tiistaina mulla oli ensimmäinen ratsastustunti, joka oli pääasiassa mun ratsastusasennon säätämistä. Bouga on niin heikossa hapessa vielä, ettei sillä mitään ihmeitä tehdä. Mentiin kuitenkin puomeja ja kavaletteja ja paljon takaosan siirtoja, että saatais sille perseeseen jotain muskeleita, niitä kun ei ole yhtään ! Keskiviikkona oli sitten zumba päivä, ja nauroin kyllä taas vedet silmissä siellä:D Me ollaan aika katastroofi nelikko, minä, Emma, hostmum ja Bella ! Vikassa jutussa vaihetaan suuntaa koko ajan ja ollaan ringissä ja olin mumin ja Emman välissä, ja heti sen tanssin alussa äiti kuiskas mulle, et "poor u, u are next to Em" Siin vaihees jo aloin nauraa, ja ku se tanssi jatku ja Emma ja Bella poukkoili ties minne mä vaan olin kaksinkerroin ja nauroin niin paljo et vedet tuli silmistä:---DDD

Torstaina oli netball,pelasin luultavimmin vikan pelini Mollyn joukkueessa, ens kerralla varmaan hostmumin joukkueeseen :) Sen kunniaks sit yritin kaappaa palloa ja liu'uin polvillani sellaset viis metriä - housut rikki ja helvetin kipeä palovamma polvessa... Koulussa meillä on enkussa aika sellasia pelejä, ja oon yleensä tosi surkea ! Nyt pelattiin sellasta peliä, mis edellä oleva sanoo jonkun sanan, ja sun pitää sanoa jotain siihen liittyvää ja seuraava taas jne. Eli esim. banaani-apina apina-eläin eläin-norsu norsu-afrikan jne JA MEIZI VOITTI ! Meit oli neljä voittajaa mut kuitenkin, oon niiiin ylpee !

Torstaina mun päivää myös piristi äitin ja isin lähettämä paketti, joka sisälsi mun boleron, legginsit, taskarin, lakua, ruisleipää ja mikä parasta, Puman Flowing hajuveden ! Ja USB tikullinen suomalaista musiikkia, oli kyllä niin helmi ! Perästä tulee kuulemma vielä kirjeenä suklaata ja purkkaa, kiitos äiti ja isi, ootte parhaita<3

Tänään meen taas Jimille, ja jään yökski mikäon hyvä, ku aina saa olla paiseis et toi äiti tietää et juon tai jtn.. sinne on tulossa enemmän porukkaa tällä viikolla, mikä on kiva:) nyt meen tästä kokkaileen chicken kievei, ja sit lähen matkaan taas vaihteeksi kohti Flowerdalea!



vastasyntynyt lammas !

I will stay by your side now and forever.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti