Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

torstai 23. syyskuuta 2010

It seems the way of Sydney







I<3SYDNEY ! Se on mahtavin paikka koko maailmassa, rakastuin niin paljon ! Nyt tiedän, missä haluun asua aikuisena(:

Perjantaina olin siis Jimillä kemuttaaan, oli melko rentoa ja aika paljon porukkaa. Aerosmithin I don't wanna miss a thing soi varmaan tuhat kertaa, ja seistiin siin keskel lattiaa ringissä kädet toisetemme olkapäillä, heiluttiin ja hoilattiin sitä :--D

Lauantaiasta mulla ei ole mtn sanottavaa, mulla oli kaamee kankkunen ja koomasin vaan koko pvän !

Sunnuntaina oli Harrisonin ja Mollyn sellanen footy/netball juttu, missä valittiin kauden parhaat pelaajat ja sit siel oli ruokaaa !! Molly tuli kolmanneks, ja Harrison ylläri voitti, vaikkei ees pelannu vikaa peliä(; Se on siis tooosi hyvä, pari ihmistä on sanonu, ettei ihmettelis jos se jonain pvänä pelais AFL:ssä !

Maanantaina oltiin school holiday programmissa, minä, Harrison ja Emma! Ne on tollasia ilmasia juttuja niiden maastopalojen jälkeen, tää oli kalliokiipeilyä ja lasersotaa ! Oli ihan superhauskaa, ja lähennyttiin Emman kanssa tooosi paljon tuolla(= Ens viikolla mennään leffoihin ja Luna Parkiin ton saman jutun kanssa(: Illalla pakkailin Sydney kamat.

Tiistaina heräsin virkeänä(....) klo 2.30 aamulla ja auto starttas 3.00 ! Oli hieman kuollutta porukkaa ! Meinattiin ajaa vompatin yli, ja mä huusin ihan järkyttyneenä ku näin sen "WOMBAT....TI" :--D Suomi ja enkku on ihan sekasin mun päässä, oon nähny mun ekat unetkin enkuks ! Ne on ollu osaks suomea ja osaks enkkua, viime yönä juttelin jonku kanssa cheesepiesta, vaik oikeesti mun piti selittää et mun lempi B&J's maku on cheesecake(; Yhessä unessa joku päivitti sen facebookin enkuks !

Mutsiis joo, nukuin koko 1.5 tunnin lennon Sydneyhyn ja siel sit "virkeenä" hypättiin junaan, ja käveltiin hotellille, jonne jätettiin kassit ja vaihettiin shortsit päälle, siellä oli reilu 20 astetta joka pvä(: Sit hypättiin lauttaan, ja siitä käsin nähtiin ekaa kertaa Harbour Bridge ja Opera house. Käytiin katsastamassa Opera house lähempää, ja se oli oikeesti toosi iso !! Luulin sitä paljon pienemmäks :o

Seuraavaks siepattiin lautta kohti Manlya, joka oli I H A N A ! Sellanen kiva lähiö vajaan puolen tunnin lautta matkan päässä keskustasta, upea ranta ja paljon kivoja pikku kauppoja(: Oli ihan ulkomailla olo fiilis (; Istuskeltiin rannalla ja käveltiin ympäriinsä. Toi oli just sellanen paikka, missä kelpais mulle ainakin asua ! Tykkäsin enemmän ku Bondi beachista.

Manlyn jälkeen pääsiin viimein kirjautuman hotelliin, ja millanen huone meillä oli !! tai HUONEISTO! Se oli ylimmässä kerroksessa, ja siellä oleviin huoneistoihin oli oma hissi, jota pääs käyttään vaan ne jotka asu siellä!:D Hississä olevassa napissa luki penthouse :--D Meijän huoneistoon kuulu kaks kerrosta, keittiö ja olkkari ja yks vessa oli yläkerrassa, alakerrassa kaks makkaria ja kaks kylpyhuonetta ! Ihan rento oli juu ! Iltasin olkkarin ikkunan näkymä oli jtn ihan uskomatonta, laitan kuvia siitä ! Harrison ja hostisä nukku toisessa huoneessa, minä ja Emma toisessa.

Illalla käveleskeltiin vaan ympäriinsä, käytiin syömässä ja silleen. Tultiin tosi ajoissa hotellille, ja mentiin salille, kuntoilin ja juoksin puol tuntia juoksumatolla;):D:D:D Sen jälkeen menin SAUNAAN !! Olin ihan liekeissä ku huomasin sen <3 Oli kyl tosi vajaa fiilis, ku siel oli jtn kinukkei ja en viittiny hyppää niitten joukkoon alasti, nii kärvistellä pyyhkeen kanssa:( Mut ei se mtn, pääasia että pääs saunaan! Nukkumaan menin jossain kaheksan aikaan, ja nukuin onnellisena kellon soittoon !

Keskiviikkona lähettiin heti aamulla Bondi beachille, jossa tuuli nin helvetisti ettei ollu mitenkään hirveen kuuma :--( Kierreltiin vähän kaupoissa ja käveltiin rantaa edestakaisin, valitettavasti yhtään rantavahtia ei ollut missään!:( Sitten syötiin fish & chipsit, oli parasta mitä oon ikinä syöny, se kala oli niin tuoretta yum !<3

Rentouduttiin hetki hotellilla, ennen ku lähettiin kohti Harbour Bridgeä ja sen yli kiipeemistä ! Oltiin vikassa ryhmässä, meijän kanssa kiipes kaks japskia ja neljä jtn muuta aasialaista. Valehdetiin vähän mun ikää niin pääsin viiskymppiä halvemmalla, ja läpi meni(; Meijän vetäjä oli tosi rento ja kiva, mut ne kiipeemisasut oli niiiin rumat, sellaset harmaat kamalat :---D noo ei se mtn(:

Itse kiipeäminen oli jotain TODELLA UPEAA !Otettiin yökiipeeminen, eli kiikuttiin siellä pimeässä. Korkeimmillaan silta on n. 136 metriä, eli ihan pikkusesta rakennelmasta ei ole kyse ! Hostisi ja Harrison oli tosi peloissaan, ja minä ja Emma vaan vilkuiltiin sieltä alas ihan liekeis !:--D Emman sanoin, "What this tells about male generation?" Ne näkymät oli mitä upeimmat, ja sanonta "valoja silmän kantamattomiin" sai mulle ihan uuden merkityksen. Minne tahansa katoit, näit vaan loputtomasti Sydneyn valoja. Sydneyssä asuu tosiaan 4.4 miljoonaa ihmistä, mikä selittää jo sen. Toivottavasti myös minä jonain pvänä !

Kiipeemisen jälkeen oltiin poikki sekä nälkäisiä, ja käytiin nopeella iltapalalla ja söin ihanan kreikkalaisen salaatin<3 Hotellilla mentiin suoraan vaan sänkyyn, ja nukuin taas reilut 10 tuntia.Tänään sitten ajeltiin kotiin ruuhkissa lähemmäs kolme tuntia kentältä, ja huomenna meizi lähtee Iidalle, ja lauantaina vois vähän näyttää ausseille miten suomalaiset bilettää ;)))

The greatest irony in life
is realizing that the only
things worth living for
are the things worth dying
for.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti