Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

sunnuntai 12. syyskuuta 2010

The Story

Viikonloppu takana ja täytyy kyllä sanoa, että olipa taas rankka, mutta loooistava:) Vois ensin kyllä kertoa viime viikon tapahtumista, elikkä !

Keskiviikkona tapasin viimein mun aluevalvojan Sorayan kanssa ! Sorayalla on sen hostperheen kanssa ongelmia, ja se vaihtaakin sitä ja sen pohjalta sitten tavattiin Bronwyn. Se oli oikein kultanen nainen:) Koulubussita hyppäsin pois Kinglake Westissä ja menin juoksutreeneihin:) Se valmentaja juoksutti ihan hulluna ja en ollu tehny mtn reenei koko kesänä, niin eipä oikeen irronnu(; Mutta ens keskiviikkona uusiks ! Sitten illalla zumbaan, se alkaa olla kerta kerralta kivempaa kun oppii ne liikkeet jne:)

Torstaina pelasin mun ensimmäisen kokonaisen netball matsin, Mollyn joukkueessa taas. Pelaan varmaan vielä tän viikon siinä, ja sitten siirryn hostmumin joukkueeseen! Pelasin koko pelin siivissä, wingattact is the best;) Saa juosta aika paljon, ja se on hyvä, tylsistyn jos oon Goalkeeper/shooter. Voitettiin ihan ylivoimasesti(:

Perjantaina Soraya tuli meille suoraan koulusta, ja leivottiin lauantaina 50v hääpäiville !:) Oli ihan rentooo, ja sit mentiin aika ajoissa nuQ muistaakseni. En tiiä yhtään miks, mut en muista mtn perjantaista:D:D

Lauantaina mentiin mun mummin ja ukin 50-vuotishääpäiville, missä oli kooooko suku taas !:D Paljon hyvää ruokaa jne(: Siellä sain tekstarin Jimiltä, mut luokkakaverilta, et jos haluun mennä illanistujaisiin sen luo:) Soraya oli viel meil sillon,niin sekin sit tuli:) haha paras oli kyl ku menin sinne, niin Jim sano että sillä on mulle jtn ! Sit se meni sen kaapille, ja kaivo Finlandiaa pullon !:---DD

Siel mun lisäks siin vaan neljä tyyppiä, ja oli kyl tooosi rentoo:) pelailtiiin vähän juomapeliä ja jossain välissä mulla on jotku Jimin pitkät kalsarit jalassa ja jtn ::DDD Sit tultiin kotiiiiin ja silleen:)

Sunnuntaina hengailtiin vaan täällä, juostiin puskissa ja mä menin illalla ratsastamaan Bougan:) Lisäksi käytiin Kinglake Westissä yhen naisen luona, jolla oli kaks vauvavompattia ! Niiden emot oli kuollu auto-onnettomuudessa, ja toi nainen huolehtii niistä until ne on two! Tiistaina mulla on eka ridatuntiiii<3

Nyt siis neljä pvää koulua, ja sitten on parin viikon loma!:) Mennään Sydneyhyn muutamaksi päiväks, ja sitten meen Iidalle tai se tulee tänne tai jtn =)

Pakko tähän loppuun vielä mainita, kuinka mun sisko taas piristi ! Siltä kysyttiin koulussa, kuinka monta siskoo/veljee sillä on, ja se oli sanonu kaks siskoa ja yks veli(: so cute<3






I climbed across the mountain tops
Swam all across the ocean blue
I crossed all the lines and I broke all the rules
And baby I broke them all for you
Oh because even when I was flat broke
You made me feel like a million bucks
You do and I was made for you

3 kommenttia: