Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

tiistai 7. syyskuuta 2010

We are family !

Noniin, nyt tulee perhepostaus ! Mun pitais teha HHD:n tyota Autismista mutta...............tan jalkeen alotan;)

Elikka, kotona mun perheeseen kuuluu aiti, isi & 13-vuotias pikkuveli (: Lemmikkeina meilla on kaloja(PALJON) ja meilla oli Fasu-hauva, mutta se kuoli viime vuoden marraskuussa:( Toivon mukaan ens kesana meilla olis sitten uus hauvavauva, EIKS NIIN ISI(:

Tykkaan mun perheesta Suomessa tooooositoosipaljon, vaikka ei me mitenkaan superpaljo aikaa yhes vieteta(: Paivallinen just yritetaan syoda yhessa, ja sit jtn telkkuu kattelen varsinki aitin kaa paljo yhessa:) Viikonloppusin ollaan joskus famun luona=) Sukulaisia en silleen naa kamalasti, kun meilla on tooosi pieni suku ja kaikki aitin sukulaiset melkeenpa asuu Rovaniemella(: Famua, eli isin aitia naan aika paljon, ja mummin luokse Rovaniemelle meen 2-4 vuodessa ja se tulee meille varmaan about yhta usein:o Rovaniemella mulla asuu myos mun eno ja kolme serkkua, 12-vuotias Topi, 10-vuotias Siiri ja nelja(?) kuukautinen pikkunen Aino, joka on myos mun kummitytto(:

Taalla Australiassa mulla on aiti, isi, 14 ja 10-vuotiaat siskot ja 13-vuotias veli. Mun hostfamily on ihan superhyva, ja tiedan olevani tosi onnekas kun se on nainkin taydellinen. Jos jollekin ei oo selvinny, mun ihan ehdoton lemppari on siis mun 10-vuotias Molly-sisko(: Se on aivan ihana<3 Vietan sen kanssa aika paljon aikaa, pelaillaan Wii:ta ja netballia ja juostaan vaan ympari pihoja:) Asken just tuli hostmumilta tekstari, etta se oli tullu toiseks sen 100m juoksukisassa, eilen viela vedettiin vikat reenit sinne:)

Mun taalla olon kohokohta oli sunnuntaina, kun puhuttiin mun hiuksista, ja sanoin etta ne on viela vaaleemmat kesalla. Molly tuli ja halas mua, ja sano, etta kuljettaa mua sitten ympariinsa ja sanoo kaikille, etta "Taa on MUN sisko!" Meinasin alkaa itkea kun se oli niin sulonen(: Leivottiin kanssa tooosi pahoja muffinsseja sunnuntaina, ja naurettiin niille viela eilenki ku ne oli niin pahoi.. AITI SIIVOSIN KEITTION LEIPOMISEN JALKEEN !

Mun hostvanhemmat on tosi ihania, ja ajaa mua aina kaikkialle kun vaan pyydan, ja meille saa aina tulla porukkaa ymsyms. Kotitoita mun ei tarvis teha oikeestaan mtn, mutta tarjouduin aina tiskaus-ja ruoanlaittoapuun, eli yleensa sit kuivaan astioita pari kertaa viikossa & viime viikol tehtiin kerran Mollyn kanssa paivallinen:)

Mun kaks muuta hostsisarusta ei oo tullu niin laheisiksi, mutta tykkaan niistakin kylla:) Emma on aika hiljanen, mutta esim Zumban jalkeen mina, aiti ja se nauretaan kylla aina niiiin paljon!:D Harrison on ihan superurheilullinen ja on aika paljon reeneissa, ja aina ku footya tulee telkusta se yrittaa selittaa mulle saantoja!

Nailla on ihan kamalan iso sukuuu ! Vitsit aitilla kolme sisarusta ja niilla kaikilla lapsia ja isillaki muutama ettta moi vaan.. Mut tykkaan niista, ja naan niita aika usein ja lauantaina on hostaitin vanhempien 50-vuotishaapaiva ja siellon taas kamalasti sukulaisia, so fun<3 ja hyvaa ruokaa..:D

Eilen alotin kans viimein tan kuntoilun, ja sain Harrisonin kuntopyoran mun huoneeseen ja pyorailin yhen GA:n jakson ajan:) Keskiviikkosin kayn Zumbassa ja torstaisin pelaan netballia ! Kai naa kilot lahtee tasta jossain vaiheessa kariseeen MUT KU AUSSIRUOKA ON HYVAA.....

How many times must a man look up
Before he can see the sky
How many ears must one man have
Before he can hear people cry
How many deaths will it take till he knows
That too many people have died
The answer, my friend, is blowing in the wind
The answer is blowing in the wind

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti