Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

keskiviikko 1. syyskuuta 2010

ma haluun naimisiin, ma haluun koiran ja talon kukkuloilta.

Istuskelen tassa koneella, ja mun PITAIS teha Legal Studiesin bookletia, jota oon vaantany varmaan kolme tuntia nyt, mutta en jaksa yhtaan. Tungen siihen vaan kamalan kasan kuvia !:)

Mutta tassa tylsistyessani tuli mieleen, etten oo tehnyt yhtaan KUNNON koulupostausta ! Joten, tassa se tulee(:

Mun koulu on siis noin 300-oppilaan Yea High School. Koulu sijaitsee, suprise suprise, Yea-nimisessa paikassa, joka on vaan vahan isompi ku Kinglake. Kinglakesta tanne on koulubussilla sellanen tunnin matka, about 50 km ! Aamut menee mulla kylla yleensa ihan koomassa, joskus osallistun jotain keskusteluun. Yleensakin bussissa on aika kuollu meininki, mita pojat joskus nyt pelaa jtn baseballin tyylista peliaan jne.

Yea ei todellakaan oo tiukka koulu, koulupuvusta huomautetaan kai alemmille luokille, mutta ma oon yr11 ja taalla melkeen kukaan ei pue koko pukua. Aikasemmista postauksista loytyy kuvia koulupuvusta, mutta se on siis tummansininen fleece, vaaleensininen t-paita, sininen hame tai sininset housut ja mustat kengat. Mut tosiaan, ei kellaan melkeen oo koko uniformua! Mullakin on nyt esim pinkkililat kengat ja ei kukaan oo mtn valittanu!

Opiskelen Legal Studiesia, General Mathia, P.E:ta, Studio Artia, Health and Human Developmentia & Englishia. Opettajat puuttuu TOSI usein!:D Eilen mulla oli kolmea ainetta, joista yhessa oli maikka..!:D Tnaan on ollu kahta ainetta-kummatkin ilman opettajaa..

Mutta noista aineista ! Legal Studies on tosiaan Australian lakia, nyt kasitellaan avioeroa. Reksi on maikkana, ja se on toosi rento ja kiva, eika taa ainekaan oo mikaan ylivaikee(: General Mathin maikasta en oikeen tykkaa, ja koko aineki on ylihelppo, vastaa ehka Suomen lukion pitkan matikan ykkoskurssia!:-D Mut kiva et ees joku aine on helppo(:

P.E on aikalailla TT:n tapanen juttu, ja on ihan tappavan tylsaa ! Tehtavien vastaukset on kylla helppo kopioida kirjasta, mutta minkaan ymmartamienn on tosi vaikeeta enkuks..:s Nyt ollaan opiskeltu just jtn sydan-ja keuhkojuttuja, BOORINGGG. Studio Arts on itseasiassa aika rentoaaaa ja kivaa !!:o Se maikka on ihan kauheen mukava, ja siel saa teha oikeestaan mita haluaa(: Oon tehny sellasta karttajuttua nyt koko nelja viikkoa, saatte kuvan ku se on valmis!

HHD on mun inhokki ! Siin on jtn psykamaista :DD Jtn lapsen kehityksesta ollaan kayty, en tykkaa kamalasti maikasta enka aineestakaan..! Hyi.. Enkku on kans aika inhottavaa, kaudaan kielenkeinoja, eli kielikuvia yms ENGLANNIKSI. eli moro kujalla ollaaaan !

Eroja Suomen kouluun on paljon, ja voin kylla kertoa, etta Suomen koulujarjestelma on niin paljon parempi.. Ihmiset meinas pudota tuoleilta, kun kerroin, etta a)meijan koulutus on ILMAINEN b) meilla on myos ilmainen lounas. Taalla opettajia kutsutaan yleensa Mister tai Miss, mut ei se meijan koulus ainakaan oo niin tarkkaa:) Opettajat tosiaan puuttuu tosi usein, ja tan luokan pitais vastata Suomen lukion tokaa, mutta meno on kylla kun lastentarhassa valilla ! Naa jutut on opetettu Suomessa mulle varmaan joskus ysilla tai kasilla suurin osa:o

Keskiviikko on just tallanen tyhma pva, koska melkeen kukaan ei oo koulus ku niil on joku tyojuttu ja mulla on kolme hyppariaaa -.-

Mutta joo, tassa oli nyt jtn koulusta(:

GO YEA !


kevät - Kuljen Hakaniemen rantaan,
sydän ei tunne, mutta jalat vielä kantaa,
kevät - Tosiaan ihmistä pelkään

Sinä tarjosit salmiakkia,
minä olin hölmö, panin peliin koko elämän,
vaikka tarjosit vain salmiakkia,
minä olin hölmö, panin peliin koko elämän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti