Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

lauantai 14. elokuuta 2010

Get the party started !

Mulla ei vois olla parempaa hostperhettä ! Olin tänään mun ekoissa aussibileissä(niistä myöhemmin) ja hostmum sano, et soita millon vaan niin haen sut, ja mähän soitin sitten 03.00 ja se tuli & sano et on niin ilonen et viihdyin näin kauan jne(:

Tänään olin siis shoppailemassa Sorayan & Bellan kanssa ja oli HAUSKAAAAA ! Ostin korviksia, kengät & Oskarin synttärilahjan! Ne kengät on NIIIIN upeet, mustat korkkarit kiilakorolla ja tunnen oloni niin pitkäks ku puen ne ;D

Sorayan piti tulla meille yöks, mut se oli sen verran kipee et meni kotiin. Mua pelotti kauheesti mennä yksin Kristyn bileisiin ! Hostmum heitti mut kaheksan aikaa ja onneks Andrew oli siel, juttelin sen kaa sit(: nojooo mut sit tuli paaaljon porukkaa ja ääääh tanssin varmaan viistuntii ja kaikki oli toosi kivoi ja aina ku kerroin jolleki et oon Suomesta nii "DO U KNOW DUUDSONS?": D

haha sit kaikki oli vaan "OMG I LOVE THIS GIRL" ja Kerry hoki koko ajan et "MEIST TULEE NIIN PARHAAT KAVERIT, OON NIIN ILONEN ET OOT TÄÄL":D aaaah oli niiin superbileet, ikinä ollu missään tollasissa ! Oudoint oli, et vanhemmat oli siel niinku koooko ajan ja ihan menos mukana : D Oon niin happy et menin tonne(:

Tääl oli tänään ihan kamala tuuli, meijän tramppa lens jtn 50 metrii ;oo puut kaatuilee tielle ymsymsyms.

AINIIN, hostdad, minä & Emma mennään joku vklp Sydneyhyn ja kiivetään Harbour Bridgen yli, SO COOOL CAN'T WAIT !



All the crazy shit I did tonight
Those will be the best memories.
I just wanna let it go for the night
That would be the best therapy for me.

1 kommentti:

  1. AAAA toi kuulostaa niin samalta ku Argentiinassa!! Multaki tultii heti kysyy et "the dudesons are from finland" :DDDD mut on oikeesti niin ihanaa ku ihmiset hokee miten kiva on et oon taalla ym =)

    VastaaPoista