Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

torstai 12. elokuuta 2010

I'm good, I'm gone



Näkymä mun ikkunasta :-D Yleensä kanat on häkissä, mut tuuli niin kovaa et ne pääs pakoon !



YEA HIGH SCHOOL <3



Koulun takapihaa :--D



Kouluaaa(:



SORAYA<3 @koulun vessa(:



Eilen oltiin hostmumin kaa ZUMBAAAAN ja mennään taas ens viikon keskiviikkona:) Lauantaina shoppaileeen med Soraya & sit kemut, Soraya tulee niiden jälkeen meille yöks(: Sen hostäiti oli vähän tiukempi & halus soittaamun hostmumille ja kaikkee:---D Mut kyl se onneks pääsee(:

Mulla oli kaikkee ihan fiksuuki kirjotettavaa mut kaikki jotenki unohtu :D:Dhupsista. AINII OPIN TÄNÄÄN BUSSIS JONKU SELLASEN HIENON UUDEN PELIN mut olin ihan surkee :''DDD Kaikki nauro vaan mulle koko ajan. Se oli vähän ku lenttistä, siin lyötiin sellast minipalloo aina toisille:) Mut kuten sanoin, olin surkee :'''D

Lounaril yks pikkunen, ehk joku year8 kysy, et oonko Suomesta(: Sanoin et oon ja sit se sano, et "Suomi on ainoo maa missä haluun käydä!" En uskonu et se sano noin, niin kysyin viel et "Ai mis haluut vai et haluu käydä" Oli sit pakko uskoo ku se sano uusiks et "haluun!" Se kerto, et tykkää suomalaisista bändeistä, mm. HIM, Negative, The 69 Eyes & Hanoi Rocks. Meizi oli ylpee suomalainen:D

I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
it's a very, very mad world
mad world

2 kommenttia:

  1. Oii vitsit kuulostaa suloselta. :) Aika hyvin et joku yleensäki _tietää_ Suomen. : D Täällä kaikki luulee et se on USA_n osavaltio.

    VastaaPoista
  2. haha :::DDDD hyvin menee :D tääl kyl kaikki yleensä tietää sen aika hyvin=)

    VastaaPoista