Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

maanantai 2. elokuuta 2010

Sit here and listen to the rain !

Mä ihan oikeesti tykkään mun koulupuvusta(paitsi housuista........:D mut niit ei tarvi käyttää;))

PE vaatteet on punanen t-paita ja shortsit(: Normiasu on vaaleensininen t-paita, tollanen tummansininen collage ja sellanen kiva hame, joka tosin nyt on lyhennettävänä(: ne HOUSUT SIT !Sellaset tummansiniset, ja ne levenee lahkeista :--DD tuskin tulee kamalasti käytettyä ! Sit mitkä vaan mustat kengät(:

Käytiin tänään hostmumin kanssa koululla valitsemassa mulle aineet ja ostamassa koulupuku, kirjalista saadaan myöhemmin(: Tapasin jonku tosi mukavan miehen, joka kerto mulle kaikkia asioita, luulin et se on reksi mut se onki kai vaan tavallinen opettaja(: Sit kans year 11 sellasen "luokanvalvojan" tuli tavattua, sellanen vähän vanhempi nainen. Se oli ihana, sano et jos tulee ikinä mtn niin voin tulla jutteleen sille:)) mun ei tarvis mennä viel huomenkaan kouluun, mut aattelin kyl mennä, en jaksa idlaa yksin kotona ku Mandylki on töitä.

Valittiin siis aineet, opiskelen PE:tä, matikkaa(vaikeempaa... ne sano et voin vaihtaa jos on mahotonta;D), terveystietoa, englantia ja jtn lakijuttua. Sit mullon yks tyhjä palkki(= Tää on niin pieni koulu, et aineita ei oo hirveesti. Mulloli esim vaihtoehtoina toi lakijuttu tai fysiikka; "I THINK I'LL TAKE THAT LAW THING!":--D Sit Emma näytteli mulle koulua ja se kiva mies kans(: Kaikki vähän katteli mua ku olin normivaatteis ja joku poika kulki mun ohi, sit se vaan käänty ja karjasmulle "HEY!" :D Aloin vaan nauraa ja olin silleen "HEY!" Joku tyttö kans tuli mun takana ja sano mulle, et rakastaa mun kenkiä ja haluu samanlaiset:D ai miten niin aussit on suomalaisia avoimempia?:D:D

Nää on iha no worries koko ajan, ja välil se ärsyttää ku Suomessa(ja suomalaisena) haluisin vaan välillä polkee jalkaa ja huutaa vittuperkelettä:D:D Tänään meen viel kattoon netballia, Mandylla on reenit ja sit jos toi tuuli yhtään tyyntyy niin varmaan ridaamaan=) Ja kattelen varmaan GA:ta ku noi toi mulle sen ykköskauden <3<3

PS. TULEVAT AUSSIVAIHTARIT; OTTAKAA SISÄLLE LÄMPIMII VAATTEIT TÄÄL ON IHAN SUPERKYLMÄ, VARMAAN JTN 15 ASTETTA :--D oven vieres olevien mattojen kulmat vaan heiluu ku sisään puhaltaa kylmää ! BUT NO WORRIES ;DD

AINIIN JA UNOHIN HEHKUTTAAAA, MEEN MARRASKUUSSA(?) KATTOON MUSEE(= HOSTMUMIN PITI MENNÄN EMMAN JA KAI BELLAN KAA, MUT SE SANO ET MÄ VARMAAN TYKKÄISIN ENEMMÄN(;;;!


Once on a high and windy hill
In the morning mist two lovers kissed and the world stood still
Then your fingers touched my silent heart and taught it how to sing
Yes, true love's a many splendored thing

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti