Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

tiistai 10. elokuuta 2010

miten nautinnot voittaa ja soittajat soittaa

30 lukijaa, KIITOS SIITÄ !(:

Lauantaina oli siis STS:n koulutustilaisuus, joka oli NIIIIN TYLSÄ ! oikeesti, siel kerrottiin vaan samat säännöt ku Suomessa sillon!? älä juo,älä polta,älä tuu raskaaks, älä käytä huumeita. Sit ne viel kerrattii ku hostvanhemmat tuli takas :--D Sorayan sanoin; "yhtä tylsää ku Legal, mut Legalis on sentään karkkeja" Näin vähän Melbii samalla ku ajeltiin, ja opin, että Suomen ruuhkat ei oo mtn täällä:--D Bella, Emman serkku oli meillä sit yötä ja kateltiin sen kaa Save the last dance. Okei, juoruttiin eikä katottu ;D Bella kyl puhuu niiiiiin nopsaan et meni puolet ohi::D koko ajan"Sorry?" Menin jossain kahentoist aikaa nukkumaan ja seuraavana aamuna herätys joskus 9.00 ku menin katttoon netballii & footyy(:

Mollyn joukkue hävis Alexandralle netballissa, mut Harrison ja ne voitti täpärästi:) Kattelin pelejä Sorayan & Bellan kanssa, ja footy oli niiiin paljo tylsempää ku telkusta katottuna :--D Footyn jälkeen hostmum juoksutti Megii ja mä hyppäsin selkään truu ridaajan kamoilla -legginsit, pitkä villatakki ja mun Niken liilat kengät jotka onniiiin tasaset pohjasta ku kengät voi olla:D Plus jalustimet oli viel parireikää estejalustimia lyhyemmät !

No, Megil ei tosiaan oo ratsastettu puoleen vuoteen:D:D:D Se vähän protestoi ja pomppi pystyyn ja silleen ja hostmum huus ihan paniikis vaan et PIDÄ KIINNI KREETA D:D emmä kyl ees meinannu lentää, ei se ku vähän testaillu:) Ridailin hetken ja sit talutettiin Emmaa & Harrisonia vähäsen:))

Mentiin Bellalle yöks JA NIIL OLI MAAILMAN SÖPÖIN SELLANEN EHKÄ KÄMMENEN KOKONEN KILPPARI !!!<3 siis se oli jtn niin söpöö:--D Katottiin joku leffa ja sit alettiin kattoo mr& mrs Smithii, mut mä nukahdin :D:DD Sit Bella kysy mult pari kertaa nukunko nii heräsin ja sanoin suomeks "en mä mtn oo nukahtanu" tai jtn tollasta :---DDDD tajusin sen sit yllättävän nopeesti ja olin sillee "Did I speak Finnish?" "Yes,I think so":D No, jatkoin siis unia ja sit isikulti soitti mulle 23.00 ja käytiin kuulemma jonkulainen keskutelu:D MUT VASTASIN PUHELIMEEN "HELLO?" ja siel koulutukses otettiin yhteiskuvia ja kysyin Monikalt vahingos englanniks mihin kameraan pitäis kattoo, vaik oli tarkotus kysyy suomeks!:D Muutenki oli niiiin outoo puhuu suomee siel koulukses ;o


JOOO sit maanantaina mentiin SHOPPING läheisiin ostoskeskukseen Bellan, Emman, Bellan poikkiksen ja ssen pikkuveljen kaa...:D Suomessa oikeest jos oisin nähny jonku mun kaverin kaa tollasen porukan oisin nauranu niiiin paljo MUTTA TÄÄLLÄ OLEN SUVAITSEVA ! Se poikaystävä näytti Oskun ikäselt ja sit se ei kai halunnu klulkee Bellan kaa käsikädes eikä ne ees pussannu tai mtn!?!;DD:D

nojoo siis ! Eka shoppailtiin mulle kaikkee tarpeellista (pinsetit, meikkivoide, kulmakynänterotin, vanulappuja, silmämeikin puhdistusaine ja hajuvesi) MUT VOITTEKO KUVITELLA TÄÄL EI MYYDÄ PUMAN FLOWINGII?!?! Se on mun lempparituoksu :< Sit jouduin ostaan jtn muuta ;< Mut Pumaa ettiessä päädyin jutteleen jonku miehen kaa ja ku sille selvis et oon Suomesta,se kysy jos asun lähel Helsinkii ja olin et joo ja sen jälkeen se luetteli mulle sellasen kasan suomalaisii bändei et huhuh:D

ÖÖÖÖ Sit menttiin leffaan, Step Up 3D:nä ! Se leffateatteri oli niiin iso ja ei ollu mtn paikkalippui;o 3D laseist ois pitäny maksaa erikseen,mut Bellal oli jo sellaset(: Joo ja ei kande mennä kattoon sitä leffaa:--D Ne musiikit oli ihan hyviä, mut muuten niiiin noooo tyhmä;D

Eilen ilalla sit oli jo vähän kipee olo ja nyt on kamala flunssa -.- Ihan hirveee olo,mut urheesti menin kouluun ! Päivä oli niin erilainen ku yleensä klu Sorayaki oli kipee:D Oli hirveen lonely olo mut sit ekal välkäl Andrew ja muut pojat tuli jutteleen mulle ja lounaril Molly kysy jos haluun mennä istuun niitten porukan kaa(: Menin sit ja palelin ja haistelin tupakansavuu :D:D:D Melkeen kaikki tääl tosiaan polttaa;o

ÖÖ bussissa Kristy kysy, mitä teen lauantai-iltana ja ku sanoin etten mtn, niin ne pyys mut niiden kemuihin:) Sanoin et kysyn hostmumilta ja se oli vaan "et joo se on niin ihana tyttö mee vaan et saat kyl mennä minne vaan" ja hostisi sano et mullon jo nyt enemmän kavereit ku sil:D:D:D Ne on blackandwhitekemut ja ei mulloo mtn sellasii vaatteit mukana niin Kristy sano et tuo mulle huomen valkosen mekon bussiin niin voin kokeilla(: Jään sit varmaan sinne yöks:)

AINIIN täääl on niinsöpöö ku kaikki sanoo koko ajan "Darling" tai lyhentää sen "Darl". Varsinki kaikki naiset ETTÄ ÄITI ALA REENAA !!!!

PS. Paluupvä on sit 27.6... Karuu saada seki jo nyt!? Mut sen koiranpennun oston isi voi ajottaa sit siihen;)))


And I'm a little bit lost without you
this aint a love song, this is goodbye

2 kommenttia:

  1. Hiihaa celkkuPolkku down under!! Ooot pikkuisen täpinöissäsi mut nauti täysin rinnoin=) Siistiä et heti olet kotiutunut ja kavereita saanut. Hali, T:Elkku

    VastaaPoista
  2. haha niin oon ::DDD ja nautin kylläää<3!! nautippa sä vielä Suomen lämmöstä, kohta teillä on kylmä ja mulla lämmin:--)))))

    VastaaPoista