Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

torstai 26. elokuuta 2010

There's no such thing as a jaggy snake

Oon viime päivinä käyttänyt mun blogia julmasti vaan HHD:n raportin tallenteluun..;) Nyt se on viimein valmis(neljä pvää myöhäs..:D) ja on huimat neljä sivua, oon aika ylpee:D Ei siinä paljoa asiaa välttämättä ole, mutta mitä pienistä.

En ees muista kunnolla, mitä tällä viikolla on tapahtunut !:D Maanantaina kävin siellä lääkärissä, ja sain tollasen jutun, jota yleensä käytetään astman hoitoon ja se on auttanu ihan kivasti(: Illalla olin katsomassa netballia Mollyn kanssa, hostmum ja hostdad pelas(: Molly oli taas niin sulo, ja reenailtiin tauolla vähän ja tein mun elämän ekat netball korit(acually kolme koria..;)) haha sit oon vaan hokenu Mollylle, kuinka söpö Brycen 12v veli on, ku se on Mollyn luokalla(: haha love that girl<3

Tiistainaaa.... en muista yhtään mitä tapahtu ! Jotain varmaankin:o

Keskiviikkona mullon kolme hyppäriä, ja seon välillä tooosi turhauttavan tylsää. Istuskeltiin Bethin & Sorayan kaa yhel hyppäril kahvilas, ja puhuttiin tulvista & maastopaloist yms mitä Ausseis on ollu. Sit Beth kysy, onks Suomi turvallinen ja olin vaan "Joo, on se, sillon tällön vaan kouluammuskeluja" ::DDDMun ei todellakaan ollu tarkotus sanoa sitä tolleen, koska tost tulee sellanen kuva et joo joka kuukaus tyyliin:D Ei onneks sentään.

Illalla mentiin hostmumin ja Bellan kanssa zumbaan:) Oon aatellu, että voisin ostaa sinne kuntosalille sellasen kortin, must tuntuu et oon lihonnu niin sikana!

Tänään meillä oli käärmeitä koulus... Mä pelkään siis käärmeitä ihan hulluna, ja kysyin saanko jäädä kotiin, mutten saanu:s No, koska oon vaihto-oppilas mut ylläri raahattiin sinne showhun! Olin ihan paniikis, istuin Sorayan, Katien, Brycen & Andrewin takana pöydällä ja roikuin Sorayan paidassa:D Sit noi poikakullat ei tietenkään koko aikaa säikäytelly ja tökkiny mua<3

Sit lopussa kaikki sai koskee niitä käärmeitä & pitää sylissä & kaulalla ja kaikkee. Mä halusin päästä mun pelosta eroon, ja sit meni varmaan 10 minaa et uskalsin ees hipasta yhtä. Sit pitelin Andrewn kanssa yhtä, sil oli pääpuoli koska se kammotti mua niin paljo. Se häntä viel meni, mut päähän en suostuku koskeen enkä halunnu sitä lähellekään !

Mut oli se silleen ihan siistii, pelkään kyl niit edelleen ja en todellakaan aijo hipastakaan yhtään enään ikinä..

Huomenna Iida tulee meille, jeejee<3 Hela weekend saa puhua suomea, niin siistiä ! Saa ilmastuu itteensä kunnolla VIIMEIN! Lauantaina mennään Melbourneeen vähän katteleen nähtävyyksiä ja shoppaileeen;)! Kemut toki kelpais, mut tää on nyt kuollu jostain syystä viikonlopuks:<

Kohta on lomakin!:o Reilu kolme viikkoo(:Mennään hostisin & Emman kanssa kolmeks pväks Sydneyhyn, oopperatalo, sillan yli kiipeeminen ja Bondi Beach + rantavahdit ois ohjelmassa ! Ennen sitä pitäis valita Year12 aineet, päätin et haluun mielummin siirtyä tän saman luokan kanssa eteenpäin, enkä käy year11 alkupuolta nykyisten year10 kanssa! English, General Math, History ja Outdoor Education(JEEJEE CAMPEI!!!!<3) oon aatellu ottaa, ja käyn nyt taistelua P.E:n ja INDONESIAN välillä:---DDD Oon vähän kallellaan tohon Indonesiaan, se vois olla niin hauskaa !:DD

That's pretty much all I think !

It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti