Every step that you take could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take

keskiviikko 18. elokuuta 2010

Katso mua silmiin iltaisin kun ikävä sua itkettää

Tänään on ollut sit koti-ikävä päivä. Johtuu varmaan siitä, ku oon aika kipee :s Tää yskä on jatkunu jo yli viikon ja nenä valuu jatkuvasti ja päätä särkee koko ajan:s Varmaan poskiontelontulehdus, ku Harrisonillaki oli just:s Hostmum varaa huomenna ajan lääkärille :s

Mut tosiaan, tänään on ollu kauhee ikävä kaikkia, meinasin alkaa itkee ku Molly kysy multa ja Sorayalta koulussa, et ikävöidäänkö meijän ystäviä..:s Olin urhee, ja vastasin vaan että joo, ja et ikävöin sitä, että voin kertoo kaiken omalla kielelläni & olla oma itteni, koska oon täällä niin paljo hiljasempi :s

Sit luin Lotan blogia, ja se oli liittäny siihen Kristiina Braskin "Kuva":n sanat ja sit itketti vielä enemmän ;<<<

Haha reksi tuli tnään onnitteleen mua siitä, että asun maailman parhaassa maassa: DDD Mun "suomalaisuus" on muutenki muuttunu ihan kamalasti, oon tosi ylpee siitä, että oon Suomesta ! Mua oikeesti nakertaa, jos joku valittaa jtn siitä::D Oon kuullu kans paljon siitä, kuinka vaikea kieli suomi on & pakko myöntää, et se oikeesti on !:o Katoin ku Soraya kirjotti s-postia hollanniks, ja ymmärsin siitä pääkohdat enkun & ruotsin taidoilla, mut kukaan ei ymmärrä YHTÄÄN mtn jos sanon tai kirjoitan jtn suomeks. Paitsi Soraya tietää et MITÄ on What !:D Aina jos oon ajatuksissani, ja joku kysyy jtn, vastaan MITÄ?!:D

Huomenna siis lääkäriin, ja perjantaina meen varmaan Sorayalle yöks. Tai meen, jos en oo enää näin kipee..:s haha lauantaina meet vahtiin Brycen kanssa sen veljee niille(: SUNNUNTAINA mennään Emman kaa HIIHTÄÄN !!! Can't waitttt<3 pääsen tekeen jtn mistä tykkään mycket !!

Ens perjantaina ois taasen kemut, nää on kai TOSI isot:o Koska viime kemuis oli jtn 80 ihmistä, ja nää on viel isommat joten....::D Täällä Kinglakessa onneks neki, tullaan varmaan Sorayan kaa meille yöks(: täl kertaa jos palais ennen kolmee..

Alla on kuvia Kristylta, ja yks shoppailureissulta(: Näkyy mun & Sorayan PIENI pituusero.. Menin eilen bussiin, ja bussikuski vaan sano mulle "You are really short!" Thanks mate<3













Joo, mä tiedän, tiedän pitäis ryhdistäytyä
on pikkutunteihin niin helppo eksyä
tanssijalat eivät kellosta piittaa
ne kuulee basson puhuvan

4 kommenttia:

  1. toi vika kuva on ehkä kunkuin ikinä! ja näytä sit niille sitä tasatyöntöö ;))

    VastaaPoista
  2. haha Iknow ;))) olin pienesti liekeissä !

    Se katse silmissä aattelin hiihellä Australian maailmankartalle !

    VastaaPoista
  3. Olipas reilu bussikuski, hahah. :D
    Kovasti tsemppii sulle siellä!

    VastaaPoista
  4. noniinpä::D mut se on ihan kiva(:

    KIITOOOS !

    VastaaPoista